8 תשובות
מה הבעייה?
שתעשה מה שבאלה...
אני לא יודעת איך הייתי מגיבה כי אצלנו אסור פשוט מכנסיים קצרים, אז זה נראה לי נורמאלי לגמרי לשים מכנסיים ארוכים לבית ספר.
אבל בטח הייתי חושבת שיש לה איזה בעיה ברגלים שבגלל זה היא לא אוהבת לשים מכנס קצר, שלא יראו את זה. או שפשוט יש לה בעיות עם קור ותמיד קר לה
מה הבעיה? מכנסים ארוכים זה יפה
אם כבר להפך, כל הכבוד לה על הטעם הצנוע
שואל השאלה:
אפילו בקיץ, ואין לי בעיות ברגליים, פשוט השחרתי שם, וזה לא יפה
אנונימי
השחרת? זה ממש יפה
ואני לא חושבת שהייתי שמה לב לזה, אולי הייתי מדברת על זה עם אנשים בשביל להבין למה אבל זה לא יעניין אותי תאמת
סבבה לה
רק שהיא תמות מחום בקיץ

ולהיות חום זה יפה
שואל השאלה:
לאלא, אני אתיופית, אז זה נראה דוחה
אנונימי
מה הבעיה? זה בסדר גמור כל אחת ואיך שהיא מרגישה בנוח