4 תשובות
הילוכים עדיף כי זה תופס גם לאוטומט
הילוכים! זה טיפה יותר יקר, ובחול במיוחד באירופה המכוניות נוסעות בהילוכים! וזה לא אומר שלא תוכלי לנסוע על אוטומט בארץ! ממש כדאי לך הילוכים
לדעתי הילוכים ככה את יכולה לנהוג על מגוון של מכוניות
כל רכב עולה איזה 7 אלף שקל יותר אם הוא על אוטומט. אני ממליצה לך ללכת על הילוכים כך יהיה לך גם אופציה על אוטומט - הילוכים זה גם וגם אבל אוטומט זה רק אוטומט, ואף אחד לא במאת יעשה השלמה אחרי שיש לו רישיון...
באותו הנושא: