4 תשובות
שואל השאלה:
אוקי תודה
אוקי תודה
אני חושבת שכן כי בעיקרון בביתי ספר אחרים ז' זה כבר חטיבה. נגיד אני בכיתה ח' ואני כבר שנה שנייה כביכול בחטיבה. צריך לשאול את מי שמארגן את זה.
שואל השאלה:
אז גם לכיתות ז'? כי אני גר ברמת גן ושם היסודי זה א'-ח' ותיכון זה ט'-י"ב
אז גם לכיתות ז'? כי אני גר ברמת גן ושם היסודי זה א'-ח' ותיכון זה ט'-י"ב
השביתה היא לתיכון ולחטיבה.
באותו הנושא: