5 תשובות
כיתה ו'._.
כמה שאני מתגעגעת לתקופה הזאת.
תוכלי לפנות אלי בפרטי ואשמח לעזור (:
כמה שאני מתגעגעת לתקופה הזאת.
תוכלי לפנות אלי בפרטי ואשמח לעזור (:
את צריכה להפוך בהתחלה את השלם לשבר מדומה נגיד 2 הופך ל-2/1, אחרי זה את עושה מס' הופכי במספר השני למשל ההופכי של 2 הוא חצי.. ואחר שאת הופכת את השלם לשבר מדומה ואת המספר השני למספר ההופכי של השבר את עושה את שאר התרגיל בתור פעולת כפל (של שברים)
שואל השאלה:
ושבר בשלם
ושבר בשלם
אנונימי
את כותבת את השבר ואז את השלם הופכת לשבר מדומה את השלם ואז הופכת את המספר השני למספר הופכי נגיד ההופכי של 4 זה רבע. ואחרי זה עושים פעולת כפל.
שואל השאלה:
תודהה רבהה את עזרת לי ממש!
תודהה רבהה את עזרת לי ממש!
אנונימי
באותו הנושא: