התחברות
הרשמה
מישהי כתבה פה בחברים לעט "שלחו לא פצועים". מה זאת אומרת פצועים? מכוערים כאילו?
8 בינואר 2015, 21:04
שאלות
שאלות ותשובות
חברים לעט
חבר לעט
רשימות
בני נוער
2 תשובות
כן חחח
א
אין לי כינוי אבל
שואל השאלה:
מה מצחיק? זה עצוב.
ל
למה גברים אוהבים ביצ'יות D:
באותו הנושא:
מישהי כאן כתבה לי בפרטי שהיא כתבת עם ערוץ 2 והם עורכים מחקר, אני אמורה להאמין?
מה זה אומר "תרדי לו" איזה מישהי רוצה לרגש את חבר שלה ומישהי כתבה לה תרדי לו מה זה אומר?
כבר שעה מחפשת את פצועים בראש עונה 2 פרק 1 ולא מוצאת, עזרה?
מישהי כתבה פה "חבר שלי ירד לי" מה זאת אומרת?
מישהו שלח לי היי ושלחתי לו בחזרה ואז כתבתי: "נחמד שאנשים שולחים היי ובסוף לא עונים"..
תהיה עונה שלישית של פצועים בראש?
מה הפירוש שאומרים על מישהי "פצועה"?
אם מישהי כתבה שהיא 1.20 והשניה כתבה "וואו את שליש ממני" -מה הגובה של השניה?
שלחו קישור לפצועים בראש עונה פרק 7 דחוף.
למה אנשים כותבים בחברים לעט "היי" "משעמם" "שלחו הודעות" וכו' אבל לא עונים להודעות?
מאיזה גיל אפשר לראות את התכנית "פצועים בראש"?