3 תשובות
זה פוגע ברמקולים. ובשמיעה שלך.
תלוי איזו מערכת.. אבל בדרך כלל כן. פשוט לא לשים במקסימום ווליום.
זה תלוי איזו מערכת אבל בעיקרון כן, זה לא טוב לרמקולים
וגם לא לאוזניים שלך
וגם לא לאוזניים שלך
באותו הנושא: