3 תשובות
אם זה מה שאת רוצה - אז לא. זה מעולה
כולם באות עם שמלה כדי שאני אתחרמן עליהם
אבל אם לא נוח לך - אז מכנסיים. זה בסדר גם המון בנות הולכות עם זה
ביי: )
כולם באות עם שמלה כדי שאני אתחרמן עליהם
אבל אם לא נוח לך - אז מכנסיים. זה בסדר גם המון בנות הולכות עם זה
ביי: )
בפורים הכל הולך. זה מה שמיוחד בפורים. תלכי עם מה שאת רוצה. את לא תיראי מוזר
לדעתי את לא תראי מוזר.. אולי תקבעי עם חברה שלך או משהו ותלכו ביחד (:
באותו הנושא: