4 תשובות
אז מה.
חבר זה לא דבר שמשיגים כי "רוצים"..
בשביל שיהיה לך חבר את צריכה להתאהב במישהו, לא ככה?
תקחי את הזמן, אל תמהרי לעשות משהו לנגד רצונך האישי.
כשזה יגיע - זה יגיע!
חבר זה לא דבר שמשיגים כי "רוצים"..
בשביל שיהיה לך חבר את צריכה להתאהב במישהו, לא ככה?
תקחי את הזמן, אל תמהרי לעשות משהו לנגד רצונך האישי.
כשזה יגיע - זה יגיע!
שואל השאלה:
אני התאהבתי במישהו אבל הוא רחוק ממני ואני יודעת שלא יקרה שום דבר בינינו:- ( ויש לו חברה והוא לא יוצא לי מהראש ומהלב ככה שאף אחד לא נכנס לי ללב שלי..
כי הוא שבור..
אני התאהבתי במישהו אבל הוא רחוק ממני ואני יודעת שלא יקרה שום דבר בינינו:- ( ויש לו חברה והוא לא יוצא לי מהראש ומהלב ככה שאף אחד לא נכנס לי ללב שלי..
כי הוא שבור..
אנונימי
אין מה לעשות, לא תמיד החיים ילכו כפי שאנחנו מתכננים\רוצים שהם יהיו.
צריך לדעת להתמודד עם הכל, גם לטובה וגם לרעה.
אהבה זה לא דבר קל, אבל לא צריך להתרגש מזה.. את עוד נערה, קחי הכל בפרופורציות.. תהני מהחיים, וכשזה יבוא את תראי:)
צריך לדעת להתמודד עם הכל, גם לטובה וגם לרעה.
אהבה זה לא דבר קל, אבל לא צריך להתרגש מזה.. את עוד נערה, קחי הכל בפרופורציות.. תהני מהחיים, וכשזה יבוא את תראי:)
באלך לשלוח הודעה בפרטי
באותו הנושא: