5 תשובות
שואל השאלה:
חום
גמלי... ועשיתי בבלונד עדין... לא מנטלי! ואחרי שנה וחצי זה התפשט ונמחק... זה יפה כי זה הבהיר טיפה את גוון השיער וזה נראה כאילו יש לי גוונים טבעיים כאלה ואני לא רוצה להדגיש גם כדי לא להרוס וגם כדי לא לפגוע בשיער שלי...
איזה צבע שיער יש לך?
תעשי... כשאני עשיתי היה לי יפה! טוב שיש אמא ספרית...
אם את חושבת שזה יהיה לך יפה אז תעשי, אבל תבחרי צבע בהיר כזה ולא חום כדי שזה באמת יתאים לך
אנונימית