5 תשובות
שואל השאלה:
למה נוראי?
למה נוראי?
אנונימי
כל האסטרולוגיה זה סתם בולשיט (סליחה) אבל ברצינות זה מבוסס על דברים שנוגעים לכמעט כל בן אדם
מקווה בשבילך שאתה שור. תאומים זה מזל כזה נוראי.
לא חחח
הכל שאלה של שעה.. אם נולדת ב00:00 ואילך את תאומים, אם לפני אז את שור..
הכל שאלה של שעה.. אם נולדת ב00:00 ואילך את תאומים, אם לפני אז את שור..
אנונימית
אין יום שהוא בין לבין. יש את היום האחרון למזל שור נגיד (לא בטוחה מה הסדר) והיום שאחריו זה מזל תאומים.
נולדת ביום האחרון של מזל שור? אתה שור
נולדת ביום הראשון של מזל תאומים? אתה תאומים
אין דבר כזה "שניהם"
נולדת ביום האחרון של מזל שור? אתה שור
נולדת ביום הראשון של מזל תאומים? אתה תאומים
אין דבר כזה "שניהם"
באותו הנושא: