16 תשובות
חיפאית?
אנונימי
כל הכבוד!
מגיע לך בגלל שהתאמצת!
זה ציון מעולה
מגיע לך בגלל שהתאמצת!
זה ציון מעולה
שואל השאלה:
לודאית
ותודה רבהרבה זה חשוב לי (:
לודאית
ותודה רבהרבה זה חשוב לי (:
אנונימי
זה מעולה! כל הכבוד (-:
וואו זה מעולה, רואה? בסוף המאמץ משתלם ויש תוצאות:)
יואא זה מעולה כל הכבוד הלוואי עלי
מעולה, כל הכבוד! d:
גאה בך תותחית (:
כל הכבוד!
הלוואי ויכולתי גם ללמוד הרבה ולהגיע לזה (תקוללי עצלנות)
הלוואי ויכולתי גם ללמוד הרבה ולהגיע לזה (תקוללי עצלנות)
כל הכבוד!:)
כל הכבודד
איזה כיתה את?
איזה כיתה את?
וואי ממש!
גם אני קיבלתי היום תעודות
ממוצע 85
גם אני קיבלתי היום תעודות
ממוצע 85
שואל השאלה:
חח כן כיתה ח שליש א
חח כן כיתה ח שליש א
אנונימי
פשש וואי הלוואי עלי ממוצע 94 תותחית
הלוואי עלי! אבל באמת כל הכבוד על המאמץ וההשקעה! זהה באמת מגיע לך!:):)
כל הכבוד
השקעת
צריך הרבה סבלנות ללימודים (משעממים ביותר) d-:
השקעת
צריך הרבה סבלנות ללימודים (משעממים ביותר) d-:
באותו הנושא: