3 תשובות
סה לא מספיק. קודם כל, סביר להניח שאת לא תרצי שהחברות שלך יעזרו לך למשך כל הזמן שתהיה עם הקביים מכל מיני סיבות. חשוב מזה, הרופא אמר שאת צריכה קביים על מנת לתת לרגל שלך את כל התמיכה שצריך למען ההחלמה המהירה ביותר. את יכולה לגרום לעצמך נזדק (אפילו תמידי) מבלי לשים לב. זה רק עשרה ימים ומתוכם יש יום שבת וחופשת חנוכה, זה לא נורא בכלל.
שואל השאלה:
אבל חברות שלי יבאו לעזור לי
לוקחת קביים לבית הספר. אולי זה לא נוח וטיפה מביך אבל אין עוד אפשרות. מדובר בבריאות שלך ואי אפשר להסתובב עם רגל שבורה בלי תמיכה.
באותו הנושא: