3 תשובות
תאמת לא שונה מהרגיל..
אני שולחת בעיקר לאקסים ואומרת שאני מתגעגעת:0
אנונימית
"העיניים שלי אדומות? כי אמרו לי שהן אדומות והן לא נראות לי אדומות"
לאקס שלי.
לא שלחתי תמונה.
אנונימית