4 תשובות
תישמעי אני לא רוצה להלחיץ אותך אבל אני לא חושבת שזה נורמאלי אני עשיתי אתמול בדיקת דם ויש לי סימן אדום אבל זה לא כואב תילכי לאמא שלך תראי לה ואם היא לא מבינה אז תלכו לרופאה שעשתה את זה יכול להיות שהיא מבינה ואולי היא עשתה את הבדיקה לא נכון =)
מישהי שחושבת שזה מוזר O.O
יש צורך באלווארה לבריאות
בדרך כלל לא הייתי מציעה לך לבלוע משכח כאבים אם אחרי יום לא עובר לכי לרופא יכול להיות יש לך זיהום... בהצלחה:)
אני :)
כן. כנראה שיש לך יד רגישה שימי יוד, נקי, שימי אלוורה ואז קרח. יהיה בסדר:)
באותו הנושא: