5 תשובות
תלוי אם את צריכה אז זה לא בסדר אם את לא צריכה אז זה סבבה לגמרי...
עדיף לדחות את זה כמה שיותר כל עוד זה נראה סביר..
עדיף לדחות את זה כמה שיותר כל עוד זה נראה סביר..
םבסדר גמור תתחילי מתי שנוח לך מאמי 😘😘ואל תשמי על אפחד
כן.. לא כולם צריכים לעשות גבות.
יש אנשים עם גבות עבות או עם חד גבה שצריכים שיסדרו להם אותן.
אם הגבות שלך נראות בסדר את לא חייבת לסדר אותן בגילך או בכלל.
יש אנשים עם גבות עבות או עם חד גבה שצריכים שיסדרו להם אותן.
אם הגבות שלך נראות בסדר את לא חייבת לסדר אותן בגילך או בכלל.
תלוי הם דקות או עבות?
באותו הנושא: