התחברות
הרשמה
שלום, עשיתי לפני כמה שעות גשר ובמרפאה לא כאב לי, ועכשיו התחיל ממש ממש לכאוב לי בשיניים מסויימות.. אני כבר לא יודעת מה לעשות..
7 בפברואר 2012, 15:51
כאבים
שיניים
גשר
בריאות
תשובה אחת
תקחי משכך כאבים אם זה לא יעזור תשקלי לפנות לרופא
א
אחת שחושבת שיודעת
באותו הנושא:
האם ניתן להביא למרפאה בדיקת צואה מיום לפניי או שהצואה צריכה להיות באותו יום?
עשיתי לפני שבוע עגיל בטבור אם אני יוריד אותו לחצי שעה-שעה החור יסתם?
רושמים מרפאה או מרפאת?
מישהו מכיר מרפאת שיניים בתל אביב מלבד לובנדנט שהיא מרפאה טובה ומומלצת...
אתם חושבים שחובשת מרפאה זה בזבוז של זמן (שנתיים) ותפקיד משעמם?
עשיתי סתימה לפני שלוש שעות בערך ועכשיו שההרדמה מתחילה לעבור כואב לי בשן, זה נורמלי?
בדיקת דם- המרפאה אמרה חומר שלי שאני צריכה ללכת לעשות בדיקות דם ואני ממש פוחדת כי לא עשיתי בחיים והכי מפליז זה בוריד מה לעשות כדי להתעודד?
עשיתי החלקה אורגנית לפני שעה וחם לי רצח אז עשיתי קוקו גבוה זה יהרס או משהו?
מד"א שלחו אותי לעשות בדיקת נוגדנים לצהבת עשיתי היום בדיקת דם ולא ציינתי במרפאה שאני חייבת שיבדקו את הנוגדנים פירוט (דחוף)
עשיתי לפני שעה בערך גשר רק למעלה, אפשר לאכול שניצל?
עד איזו שעה המרפאה של הבדיקת דם פתוחה?