2 תשובות
אפשר לכתוב בשתי הדרכים אבל מקסימום יותר נפוץ
בעיקרון נוהגים לכתוב מקסימום זה הרבה יותר נפוץ, אבל מכיוון שזו מילה לועזית אין הגדרה איך לרשום אותה. את יכולה גם עם ק וגם עם כ. כמו מקסיקו/מכסיקו נגיד.
באותו הנושא: