3 תשובות
המטען שלוחיובי. לפי דעתי, תלוי כמה אלקטרנים יש בו, לרוב מתרכזים בפרוטונים כי ניטרלים לא ספרים אותו כל כך אין לי השפעה גדולה כמו לפרטונים ולאלקטרונים
שואל השאלה:
אז המטען הוא ניטרלי? כי בגרעין לא בענן ניטרונים ופרוטונים אז המטען החשמלי שלו חיובי נכון?
ניוטרנים (ניטלרים) ופרוטנים (חיובים) מסביב לאטום יש מטען שלילי (אלקטרונים)