5 תשובות
כשאת יושבת בכיתה את לא יכולה שלא לקום מהכסא ואת. מרגישה לא מרוכזת ולפעמים יעני את בעננים נכון?
דרך קופת חולים משהו כזה כי המורה שלי אמרה שכדי שאני יעשה אבחון ואמא שלי אמרה שזה יקר מדי אז המורה אמרה שאני יעשה דרך קופת חולים תכנסי לאתר שלהם תבדקי
שואל השאלה:
כמה אבחון עולה
אנונימי
לכי ליועצת של בית הספר ותספרי לה. לפעמים היא יכולה לדאוג להקלות גם בלי איבחון
אבחון זה לא רק לילדים שקשה להם להתרכז השיעור. אני עשיתי אבחון ואין לי בעיות של הפרעות דל קשב וריכוז אבל אני צריכה לקחת רטלין כי אני מאוד מעופפת כאילו חלמנית כזאת לא מרוכזת
אנונימי