2 תשובות
זה בסדר גמור.. יש לך אנשים שאתה באמת מכיר.
אני לא אוהבת שמודדים בנאדם לפי כמות "החברים" שיש לו בפייסבוק שאת רובם אנחנו בקושי מכירים.. זה לא אומר שום דבר על הבנאדם, כולל אם הוא מקובל או לא.
אני לא אוהבת שמודדים בנאדם לפי כמות "החברים" שיש לו בפייסבוק שאת רובם אנחנו בקושי מכירים.. זה לא אומר שום דבר על הבנאדם, כולל אם הוא מקובל או לא.
חחח גם אני הייתי בסרט הזה תשמע מה שחשוב באמת זה החיים האמתים שם אתה צריך להשקיע. אתה צריך לקחת את הפייסבוק בפורפוציה זה לא יותר מלהעביר את הזמן, וגם זה לא אמתי זה מאד שקרי כי הרבה דברים שם זה רק בשביל להרשים וכו' זו דעתי.
באותו הנושא: