3 תשובות
כי בנות בכיתה י קטנות קל ופשוט
כי בנות בכיתה י' באמת קטנות (?)
כי אתן קטנות עוברים המון שינויים בשנתיים האלה- שתגדלי תביני.
אני בכיתה י' לא ידעתי כלום מהחיים שלי. ועכשיו שאני ביב' אני יודעת בידיוק מי אני (זה קטע לא טוב אבל בסדר.) ומה אני צחפשת ובלה בלה בלה.
בנות בכיתה י' הן עדיין קטנות ומחחפשים רק לנצל אותן ולשחק להן בלב