2 תשובות
לא בעיה, כנסי לשאלה תלחצי עליו ותשלחי לו מסר וככה את יכולה להתכתב איתו את לא חייבת דרך הפייסבוק אם את רוצה לדבר איתו (:
מקווה שעזרתי ♥
מקווה שעזרתי ♥
כנס לשאלה שהוא ענה לך עליה ותראה בשם משתמש שלו משהו שנראה כמו מעטפה ותוכל לשלוח לו מסרים ולצ'וטט איתו
באותו הנושא: