3 תשובות
זאת אני מלמעלה בטעות עשיתי מאנונימי:)
זה ממש קשה למצוא בגרויות בביולוגיה באינטרנט:) אני משערת שאת בכיתה י' ויש לכם יחידה בביולוגיה עכשיו לא? אם יש לך שאלות את יכולה לשלוח לי אני למדתי את החומר הזה במגמת ביולוגיה שנה שעברה:)
אנונימי
פשוט תכתבי ככה- "מבחן בביולוגיה כיתה ~~~ הומאוסטזיס"
אני עשיתי ככה בכל הנושאים ותרגלתי על שאלות וחלק מהשאלות היו במבחן.
יש לי סיכום על שני נושאים ממה שכתבת אז אם את רוצה אני פה
אני עשיתי ככה בכל הנושאים ותרגלתי על שאלות וחלק מהשאלות היו במבחן.
יש לי סיכום על שני נושאים ממה שכתבת אז אם את רוצה אני פה
באותו הנושא: