3 תשובות
זאת אני מלמעלה בטעות עשיתי מאנונימי:)
זה ממש קשה למצוא בגרויות בביולוגיה באינטרנט:) אני משערת שאת בכיתה י' ויש לכם יחידה בביולוגיה עכשיו לא? אם יש לך שאלות את יכולה לשלוח לי אני למדתי את החומר הזה במגמת ביולוגיה שנה שעברה:)
אנונימי
פשוט תכתבי ככה- "מבחן בביולוגיה כיתה ~~~ הומאוסטזיס"
אני עשיתי ככה בכל הנושאים ותרגלתי על שאלות וחלק מהשאלות היו במבחן.
יש לי סיכום על שני נושאים ממה שכתבת אז אם את רוצה אני פה