7 תשובות
למה לא? הכרתי וניפגשתי עם כמה בנות מפה והן היו ממש חמודות וטובות.
אחרי כמה שיחות פה ואז בווצאפ/טלפון, אפשר להיפגש פעם ראשונה במקום ציבורי באזור שלך ותודיעי לחברה/אחות/אמא שאת נפגשת עם מישהו בשעה ___ ושרבע שעה אחרי זה יתקשרו לבדוק אם הכל בסדר (נגיד קבעתם ב 18:00 - אז שיתקשרו אלייך ב 18:15 ).
אם היא מוצצת אז כן
אני יכולה לדבר באינסטגרם ובוואטצאפ וכל זה... אבל להיפגש איתם ממש לא!
כל כך לא.
זה תלוי, אם תפגשו ממליצה שתפגשו במקום ציבורי מול אנשים למקרה שזה סוג של פושע, תעדכן/י מישהי (אמא או חבר/ה) על כל צעד וכל מקום שאת הולכת אליו ואם פתאום יקרה משהו ותפסיקי לעדכן הם ישימו לב ויתפלו במקרה מהר, תזהר/י ותהנה/י:)
תלוי מי זה וכמה זמן דיברנו ואם הרגשתי חיבור אליו..
באותו הנושא: