19 תשובות
להתרחק
אגב התשובה שלי היא לא מתוך גזענות כי אני ערבייה חחח
אם תרצי דברי איתי בפרטי ואסביר לך למה אמרתי להתרחק
אם תרצי דברי איתי בפרטי ואסביר לך למה אמרתי להתרחק
למצוא יהודים ולהתאהב בהם
אנונימיתת
יש כפרים שאסור להם ירצחו את שניכם עדיף לך להתרחק
מירנדה ביילי
להתאסלם. לא צריכים אחת כמוך
אנונימי
היי אני גם רוצה תשובה ל- למה להתרחק ממנו למרות שאת ערבייה.. אני אשמח
אוקיי אני אסביר לכן-
אצלכם יש יהודים ערסים אז גם אצלנו יש כאלה.
להיות בקשר עם "ערס" זה קשר שבנוי על שקר.
אם הוא לא מכיר את האופי שלך והתחיל איתך רק בגלל היופי אז תדעי שזה נטו ניצול, כמו: בים, מועדון וקניון כי ערסים ערבים שמתחילים עם בנות שם הם ירצו רק להעביר את הזמן.
ובכלל אם הוא מנסה להשלות אותך במתנות אז תפסלי אותו ישר.
אני יודעת שיש הרבה בנים ערבים טובים, אבל האמת הם בדרך כלל לא יחפשו יהודיות אז אתן לרוב נופלות עם ערסים.
אז זה אומר שאני פוסלת את כולם? התשובה היא לא, אבל לי יותר קל לדעת אם הוא בחור טוב או לא, לפי הרקע שלו וגם זה מאוד תלוי מאיזה כפר וגם מאיזה משפחה הוא אבל אתן יהודיות ולא יודעות מאיזה כפר ומשפחה אפשר למצוא בחור ערבי איכותי ולא שקרן.
לכן אני ממליצה לכן לחסוך מעצמכן מההתחלה, לא לשכוח שזה מסובך בגלל המשפחה שלך ושלו ויש סיכוי שהחברים שלך/שלו לא יקבלו אתכם, אז למה לך להסתבך?
אבל אם את ממש רוצה ומרגישה שזה יהיה הפסד, אז תחשבי טוב טוב לפני כל צעד.
אצלכם יש יהודים ערסים אז גם אצלנו יש כאלה.
להיות בקשר עם "ערס" זה קשר שבנוי על שקר.
אם הוא לא מכיר את האופי שלך והתחיל איתך רק בגלל היופי אז תדעי שזה נטו ניצול, כמו: בים, מועדון וקניון כי ערסים ערבים שמתחילים עם בנות שם הם ירצו רק להעביר את הזמן.
ובכלל אם הוא מנסה להשלות אותך במתנות אז תפסלי אותו ישר.
אני יודעת שיש הרבה בנים ערבים טובים, אבל האמת הם בדרך כלל לא יחפשו יהודיות אז אתן לרוב נופלות עם ערסים.
אז זה אומר שאני פוסלת את כולם? התשובה היא לא, אבל לי יותר קל לדעת אם הוא בחור טוב או לא, לפי הרקע שלו וגם זה מאוד תלוי מאיזה כפר וגם מאיזה משפחה הוא אבל אתן יהודיות ולא יודעות מאיזה כפר ומשפחה אפשר למצוא בחור ערבי איכותי ולא שקרן.
לכן אני ממליצה לכן לחסוך מעצמכן מההתחלה, לא לשכוח שזה מסובך בגלל המשפחה שלך ושלו ויש סיכוי שהחברים שלך/שלו לא יקבלו אתכם, אז למה לך להסתבך?
אבל אם את ממש רוצה ומרגישה שזה יהיה הפסד, אז תחשבי טוב טוב לפני כל צעד.
אהבתי את הגישה שלך! תןדה על ההסבר:)
בכיף:)
מסכימה עם "באתי לפה במקרה "
אנונימית
אין לך זכות לשפוט את כולנו
מה "התרבות הערבית"
זאת לא התרבות שלנו הן נפלו עם אנשים רעים ששיקרו להן זה לא הופך את השקר שלהם ל-"תרבות שלנו"
מה "התרבות הערבית"
זאת לא התרבות שלנו הן נפלו עם אנשים רעים ששיקרו להן זה לא הופך את השקר שלהם ל-"תרבות שלנו"
אני לא מבינה על מה אתה מדבר המשפחה שלי אנשים טובים o.o
כתבת משהו דבילי ביותר
כתבת משהו דבילי ביותר
לא דיברתי עם התבוללות דיברתי על ההכללה הגורפת שלך בקשר לערבים
*על
ראיתי אותו מזמן אני לא מדברת על טרוריסטים מה הקשר?!?! גם יש יהודים כאלה.
בקיצור לילה טוב, דעות קיצוניות ביותר.
בקיצור לילה טוב, דעות קיצוניות ביותר.
לכל עם יש דרך אחרת כדי להביע רוע
ואני לא מעוניינת להגיד אתם עשיתם וכו וכו כי זה דוחה ביותר.
אתם לא מלאכים
גם לא אנחנו
עניתי לך בפרטי
ואני לא מעוניינת להגיד אתם עשיתם וכו וכו כי זה דוחה ביותר.
אתם לא מלאכים
גם לא אנחנו
עניתי לך בפרטי
תגיד אין לך בושה?!
אני כולה בת 15 מה אתה מתנפל עלי עם כל התלונות האלה?!?!?
איכס מגעיל ביותר.
לא באתי לריב פה על מי יותר טוב ומי רע ומי לא, זה אידיוטי, סלח לי לא רוצה לרדת לרמה כזאת, לילה טוב.
אני כולה בת 15 מה אתה מתנפל עלי עם כל התלונות האלה?!?!?
איכס מגעיל ביותר.
לא באתי לריב פה על מי יותר טוב ומי רע ומי לא, זה אידיוטי, סלח לי לא רוצה לרדת לרמה כזאת, לילה טוב.
תאמין לי שיש לי תשובות:)))
אמרתי לך לא מעוניינת להיכנס לזה בגלל זה אני לא עונה לך:)))))
כי זה רק בזבוז זמן וכוח כדי לכתוב משהו שלא יעזור לאף אחד:)))
להתראותת
נ. ב לא אמרתי שאני מסכנה כי אני לא, אני לא אוהבת להיות בדמות "הקורבן", אני יכולה להגן על עצמי פשוט לא בא לי כי מיותר d:
אמרתי לך לא מעוניינת להיכנס לזה בגלל זה אני לא עונה לך:)))))
כי זה רק בזבוז זמן וכוח כדי לכתוב משהו שלא יעזור לאף אחד:)))
להתראותת
נ. ב לא אמרתי שאני מסכנה כי אני לא, אני לא אוהבת להיות בדמות "הקורבן", אני יכולה להגן על עצמי פשוט לא בא לי כי מיותר d:
אני חושבת שכדיי לך להתרחק יש להם חוקים משלהם כמו שבנות הם עבד ולא שוות כלום וגם ערבים חושבים שזה האדמה שלהם בשביל מה ערבי סתם בושות אבל תעשי מה שבאלך
אנונימית