9 תשובות
זאת החלטה שלך, אני לא הייתי מדברת איתו.
לא, כי מי שבגד פעם יחזור על זה בעתיד גם זה טיפוס כזה
החלטה שלך, אני לא ממליץ
לא!
בגידה = פרידה ואין טעם לתת עוד סיכוי.
בגידה = פרידה ואין טעם לתת עוד סיכוי.
אנונימי1
גם בי בגדו זה טיפוס של אנשים שלא משתנים..
הוא רוצה להיפגש איתך לא כי באמת אכפת לא או התגעגע הוא פשוט רוצה למצוא דרך שתחזרי אליו..
לדעתי אל תסכימי
הוא רוצה להיפגש איתך לא כי באמת אכפת לא או התגעגע הוא פשוט רוצה למצוא דרך שתחזרי אליו..
לדעתי אל תסכימי
לא הייתי מסכימה.
אני לא הייתי מסכימה.
כן.
כל אחת עברה משלה. אם את מרגישה שהוא רציני לגבייך אז תני הזדמנות. לפי מה שאת מרגישה כמו שאומרים לכי לפי הלב
באותו הנושא: