תשובה אחת
לא כתבת איזה שירות אימייל יש לך, אבל את חלקם ניתן להגדיר לתוכנה.
לדוגמה, תוכלי למשל להציג את ג'ימייל בתוך אאוטלוק - ראי טיפ בתגית "outlook, gmail".
מערכת סטיפס