7 תשובות
ממש ממש לא
חחח את ממש לא ילדותית בגלל זה.
גם לי יש דובי ענק בחדר, זה לא אומר שאני ילדותית.
לא חחח יש לי איזה 3 בובות בערך סתם בחדר ^^
ברור שלא. חחח גם לי יש:)
ממש לא זה הכי חמודד
זה בסדר גם לאחיות שלי בגילך יש להם.
לא, זה בסדר גמור יש לי בת דודה יותר גדולה ממך ויש לה בובות בשביל היופי