7 תשובות
ממש ממש לא
חחח את ממש לא ילדותית בגלל זה.
גם לי יש דובי ענק בחדר, זה לא אומר שאני ילדותית.
גם לי יש דובי ענק בחדר, זה לא אומר שאני ילדותית.
לא חחח יש לי איזה 3 בובות בערך סתם בחדר ^^
ברור שלא. חחח גם לי יש:)
ממש לא זה הכי חמודד
זה בסדר גם לאחיות שלי בגילך יש להם.
לא, זה בסדר גמור יש לי בת דודה יותר גדולה ממך ויש לה בובות בשביל היופי
באותו הנושא: