5 תשובות
ממש לא.. אבל אם לא תפסיקי יכולים לקחת אותך לטיפול וזה מאוד לא טוב לפגוע בעצמך.
שואל השאלה:
איזה טיפול?
איזה טיפול?
אנונימי
לא יכניסו אותך לכלא, יכניסו אותך לטיפול שיכול להרוס לך תחיים
תפסיקי לחתוך
טיפול אצל פסיכאטר\ משהו יותר גרוע מזה
תפסיקי לחתוך
טיפול אצל פסיכאטר\ משהו יותר גרוע מזה
לא
למה שיכניסו אותך לכלא?! לכלא מכניסים אנשים שעושים דברים לא חוקיים, שאסורים מבחינת החוק. אף אחד לא יכול להגיד לך מה לעשות לעצמך או עם הגוף שלך, אין חוק שאומר שאסור לך לעשות את זה (מבחינה מדינית זה מותר לך, למרות שמבחינה דתית אסור לפגוע בעצמך/להתאבד) אז קצת היגיון..
אנונימי
באותו הנושא: