7 תשובות
עשית יותר מבחירה נכונה! גאה בך!
הקדוש ברוך הוא, הוא המלך !!
ברור!
אם הלכת אחרי הלב שלך, זו בטוח הבחירה הנכונה עבורך.
שיהיה בהצלחה (:
שיהיה בהצלחה (:
וואלה יפה!- לפי דעתי האישית לרוב ( אלא אם כן בת השירות הולכת לאיזה בית ילד) כזה או אחר ) השירות בצבא של בנות יותר מועיל ומשפיע הן לצבא והן לחיילת..
(חח דיברתי כמו פלוץ אבל העיקר שהבנת.. -קיצור תהני ממש בצבא! ;-)
(חח דיברתי כמו פלוץ אבל העיקר שהבנת.. -קיצור תהני ממש בצבא! ;-)
אני אישית מעדיפה לעשות שירות לאומי. מקווה שיתנו לי.
חח מר בובסופוג יא קקה למה עשית לי מינוס?:-p
תלוי בתפקיד שיהיה לך בצבא
מדים לא אומרים כמה השירות משמעותי.
יש הרבה תפקידים משמעותים בשירות לאומי, כמו בית יתומים או עזרה לאנשים עם מוגבלויות במסגרת כולשהי.
מדים לא אומרים כמה השירות משמעותי.
יש הרבה תפקידים משמעותים בשירות לאומי, כמו בית יתומים או עזרה לאנשים עם מוגבלויות במסגרת כולשהי.
באותו הנושא: