7 תשובות
עשית יותר מבחירה נכונה! גאה בך!
הקדוש ברוך הוא, הוא המלך !!
ברור!
אם הלכת אחרי הלב שלך, זו בטוח הבחירה הנכונה עבורך.
שיהיה בהצלחה (:
וואלה יפה!- לפי דעתי האישית לרוב ( אלא אם כן בת השירות הולכת לאיזה בית ילד) כזה או אחר ) השירות בצבא של בנות יותר מועיל ומשפיע הן לצבא והן לחיילת..
(חח דיברתי כמו פלוץ אבל העיקר שהבנת.. -קיצור תהני ממש בצבא! ;-)
אני אישית מעדיפה לעשות שירות לאומי. מקווה שיתנו לי.
חח מר בובסופוג יא קקה למה עשית לי מינוס?:-p
תלוי בתפקיד שיהיה לך בצבא
מדים לא אומרים כמה השירות משמעותי.
יש הרבה תפקידים משמעותים בשירות לאומי, כמו בית יתומים או עזרה לאנשים עם מוגבלויות במסגרת כולשהי.