התחברות
הרשמה
שיט בטעות נכנסתי לסטיפס רגיל איך אני חוזר לסטיפס לסלולר
8 בנובמבר 2014, 23:22
סלולארי
2 תשובות
בתחתית העמוד. וגם אם אתה יוצא ונכנס מחדש ברוב המקרים זה חוזר לסטיפס סלולאר
א
אוריה המקסימה (העיקר האופי ..)
באותו הנושא:
עכשיו נכנסתי לסטיפס אחרי כמה זמן שלא הייתי וראיתי שקיבלתי את הערה הזאת... מה זה אמור להביע?
היה לי 3 דגים, שחזרתי הביתה נכנסתי כרגיל לחדר, וראיתי רק שתי דגים שוחים, נכנסתי לפאניקה
יש לי אייפון 7 בטעות נכנסתי איתו לבריכה ואז נכנסתי לחדר להטעין אותו ולא שמתי לב שיש עדיין מים בחור של הטעינה...
נכנסתי לקישור שנתנו בסטיפס וחצי מהאנשים אמרו שזה וירוס (נכנסתי לפני שראיתי).. מה לעשות?! אני מהטלפון.
נכנסתי בטעות לאחותי לחדר...
איפה שמים שסתום חוזר בצנרת המים? - האם כדאי לשים שסתום אל חוזר לפני או אחרי המונה (דירתי רגיל) תודה.
שיט שיט שיט שיט בטעות נכנסתי לפייסבוק של הלוויתן הכחול!
וואי איזה פדיחות נכנסתי בטעות לסטורי של הקראש שאני לא עוקבת אחריו
פאק נכנסתי לאינסטה של חברה רחוקה שלי ונכנסתי לתמונה הכי ישנה שלה ועשיתי לה לייק בטעות עם הורדתי תליק זה מראה שעשיתי ליק?
קטילה ל: אין לך תאומה כי לא חוזרים על טעות פעמיים?
נכנסתי בטעות להודעה בקבוצה של ווצאפ שלא רציתי להיכנס.. מה לעשות?: (