2 תשובות
לא כדאי לך זה פשוט נוראי... תהני מהחיים אל תוותרי! זה נכון שהחיים קשים אבל יש בהם גם רגעים טובים ואל תוותרי עליהם! בסוף הכל יהיה בסדר.. אבל אל תצטרפי לקבוצות הנוראיות האלה! באמת שחיים רק פעם אחת ואם את אנורקסית אני יודעת שקשה לצאת מזה אבל אל תוותריואל תוותרי על החיים שלך.
יש לי בוואצאפ קבוצה של פרו אנה עם בנות ובנים זה כיף לשתף לדבר על קלוריות על אוכל על שיטות שעזרו לך.. אם את רוצה בואי לפרטי אצרף אותך
באותו הנושא: