3 תשובות
כן מה קרה לכם?
אנונימי
כן... תאמת שנטשתי בחודשים האחרונים, אבל חזרתיי!
אני מאוד מודה לך שאתה מרשה לי לענות מאנונימי אבל אני אדחה את באפשרות הזאת כי אני לא מושפלת ואם יש לי להגיד משהו אני אגיד בלי בושה:)
אני לא עונה על שאלות... סתם כי אין לי כוח