6 תשובות
כן, אם העקב בינוני ולא גבוה, רצוי לא סטילטו.
למה לא. אם את הולכת עם בגד אלגנטי ומכובד אז מאוד יפה עקבים. תהני
אנונימי
העקב זה נקודות מבחינת איך שהגברים רואים את הנשים, ישר מחבר לנשיות
אתם נפגשים לדייט בסניף של שווארמה?!
אם את מרגישה טוב יותר בנעלי עקב אז לכי על זה
אם את מרגישה טוב יותר בנעלי עקב אז לכי על זה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכולם! זה באמת היה עם לבוש אלגנטי ונראה הרבה יותר מכובד עם העקב. תודה:)
תודה לכולם! זה באמת היה עם לבוש אלגנטי ונראה הרבה יותר מכובד עם העקב. תודה:)
כן למה לא תראי לי קישור של העקב.. פה:)
באותו הנושא: