8 תשובות
נסי להראות להם כי את מעונינת בכך לאחר שחשבת על הנושא וקיבלת את ההחלטה בצורה שקולה ובוגרת, ולא כי את נסחפת אחרי אופנות חולפות או חברות.
הסמור
אני למען האמת מבין אותם. לו הייתי הורה לא הייתי מרשה לילדי את השטויות האלה.
בתרבויות אחרות יש לקישוטים כאלה משמעות שבטית רבה, אצלנו זו אופנה מטומטמת.
בתרבויות אחרות יש לקישוטים כאלה משמעות שבטית רבה, אצלנו זו אופנה מטומטמת.
דני
שואל השאלה:
תודה..3
תודה..3
תמצאי כתבות באינטרנט על כך שאין חשש לעגיל מבחינה בריאותית.
תדגישי שתמיד אפשר להוריד והחור יסתם -זה לא קעקוע, בכך שקל להיפטר ממנו הרבה יותר בקלות.
אל תציגי את הבקשה באופן ילדותי אלא בדיבור שמשדר בגרות ותדגישי שחשבת על כך וביררת.
תדגישי שתמיד אפשר להוריד והחור יסתם -זה לא קעקוע, בכך שקל להיפטר ממנו הרבה יותר בקלות.
אל תציגי את הבקשה באופן ילדותי אלא בדיבור שמשדר בגרות ותדגישי שחשבת על כך וביררת.
גלית
באיזה מקום אני מסכים עם דני לגבי עניין האופנה כאן-אבל זה לא תמידי.
כשתרצי-תורידי. נסי את הגישה הזו.
בכל מקרה לא נראה לי שכדאי להכנס עם הורייך לעימות בגלל זה. עוד שנה
ייתכן שזה לא יעניין אותך כלל.
כשתרצי-תורידי. נסי את הגישה הזו.
בכל מקרה לא נראה לי שכדאי להכנס עם הורייך לעימות בגלל זה. עוד שנה
ייתכן שזה לא יעניין אותך כלל.
שלום לכם , לפי דעתי התשובה של עלוש d=י , מצויינת...
eric huet פירסר
תראי להם שאת ממש רוצה לעשות את העגיל..
גם אני עכשיו במסע שיכנוע..
מקווה שנצליח (:
עדי..
גם אני עכשיו במסע שיכנוע..
מקווה שנצליח (:
עדי..
עדי
יעל.
אני בת 13 ואני מאוד רוצה לעשות עדייל באף אבל ההורים שלי לא מסכימים לי..
לא עזר כלום!
הם יותר מדי חונקים אותי.
מבינה אותך מאווד!
תנסי תשיטה הזאת על אימי זה לא עבד ועל אולי ההורים שלך פחות קשים.
תבקשי משהו ממש ממש מוגזם!
הם יגידו לך לא.
ואז תגידי שהם לא מרשים לך כלום.
ושהם מחשיבים אותך לילדה קטנה וזה.
ואז ישמצב היא תרשה לך.
מקווה שעזרתי
צ'קד(;
אני בת 13 ואני מאוד רוצה לעשות עדייל באף אבל ההורים שלי לא מסכימים לי..
לא עזר כלום!
הם יותר מדי חונקים אותי.
מבינה אותך מאווד!
תנסי תשיטה הזאת על אימי זה לא עבד ועל אולי ההורים שלך פחות קשים.
תבקשי משהו ממש ממש מוגזם!
הם יגידו לך לא.
ואז תגידי שהם לא מרשים לך כלום.
ושהם מחשיבים אותך לילדה קטנה וזה.
ואז ישמצב היא תרשה לך.
מקווה שעזרתי
צ'קד(;
צ'קדדי(: