3 תשובות
לכל חברה יש נפח גלישה מסוים שהיא נותנת.. אם עברת אותו, למשל 3gb אז הגלישה תהיה איטית יותר.
אם אתה גולש עם wifi אז ככל שתתרחק מקליטת האינטרנט מהירות הגלישה תהיה איטית יותר.
גם יש טלפונים שבהם הגלישה מהירה, ובטלפונים ישנים יותר הגלישה תהיה איטית יותר.
יש לכל טלפון מהירות, כל חברה טלפון מספקת מהירות מסויימת, יש חברה 10 מגה, יש חברה 15 וכו'. אז ככה ששניהם קובעים.
אנונימי
מהירות הגלישה נקבעת לראש ובראשונה על פי הטכנולוגיה שאליה אתה מחובר.
ישנם 3 טכנולוגיות כיום בישראל כיודעות בציבור בשמות
2g,3g,4g
רשת ה-lte או 4g היא בעלת המהירות הגבוהה ביותר!
על מנת לגלוש במהירות המירבית עליך לעמוד במספר תנאים.
1. מכשיר תומך בטכנולוגיה
2. כרטיס סים תומך בטכנולוגיה
3. המפעילה תומכת בטכנולוגיה

אם עמדת בכל התנאים האלה אתה יכול לגלוש במהירות המירבית
אבל... ככול שאתה מתרחק מהאנטנה, מהירות הגלישה תרד.
אם אתה מחובר ל-wifi אתה לא תגלוש על חברת הסלולר
ואם באיזורך כיסוי אנטנות של הטכנולוגיה הדרושה, אז לא תגיע למהירות מיטבית