7 תשובות
כן ו אחר כך הרגשתי רע גי רבתי אם אחי הגדול
חחח לא משקרים יותר!
וכן קרה לי פעם אחת.. אבל אמרו לי שמזל שלא באתי כי זה היה יום מבוזבז ולא היה שום דבר מיוחד (:
וכן קרה לי פעם אחת.. אבל אמרו לי שמזל שלא באתי כי זה היה יום מבוזבז ולא היה שום דבר מיוחד (:
לא קרה לי בקשר ללימודים אבל כדי להוציא את זה פשוט תגיד להם. והם יראו שלמרות ששיקרת עליהם אתה מספר להם את האמת.
מלא פעמים ולא לא הרגשתי רע
קורה לי כל עומיים
יומיים
לא, אני פשוט מבקשת מהם לא ללכת וזהו, ואני רק משקרת למורים שלא הרגשתי טוב חח