7 תשובות
הוא לא כזה יפה.
תאכלס הוא מושלם
אני שונאת אותו הוא שחצן מת. והוא גם לא נראה משהו חושב את עצמו חתיך והוא לא. לדעתי
אנונימי
חחח לדעתי הוא לא מכוער, אבל אני לא יודעת למה כולן מתלהבות ממנו
מה את מבלבלת תמוח הוא אעש

חח אבל ניימאר הוא ח ת י ך
לא הטעם שלי
אנונימי