2 תשובות
אני לקחתי. אם את רוצה להתתחיל לקחת כדאי שזה יהיה עכשיו בחורף כי אסור להיות בשמש ומתייבשים מאוד מהר.
משך הטיפול אצלי היה חצי שנה! זה קצת קשה כי כל הזמן עייפים.. אבל התוצאות מדהימות!
ועוד חיסרון-צריך כל חודש לעשות בדיקת דם.
חברה שלי לקחה. התוצאה מדהימה, אבל זה יכל לעצבן קצת כי בקיץ היא לא יכלה להיות בשמש. תתכנן לך בעזרת רופא מתי להתחיל ותשאל מה משך הטיפול בערך.
באותו הנושא: