3 תשובות
הכי חרוש זה מלחית. כיפה אדומה ראיתי הרבה בנות. שילגיה הכי מיוחד. לכי על שלגייה. אולי תבקשי מכמה בנים להתחפש לגמדים. זה יהיה מקסים.
תתחפשי למשהו משעשע, זה נורא מצחיק ויכול לשמח אחרים, כמו כן תחפושת צריכה להיות קלה ונוחה וממולץ להביא דברים מהבית או דברים לחוד כיון שתחפושות מוכנות זה לא נוח.
מקווה שעזרתי. (את יכולה לקחת סווטשרט כחול ומכנס כחול ולהדביק על מדבקות של פייסבוק ושל כל החברים שלך. או להתחפש לסבא - סבתא, אישעסקים ועוד.)
מקווה שעזרתי. (את יכולה לקחת סווטשרט כחול ומכנס כחול ולהדביק על מדבקות של פייסבוק ושל כל החברים שלך. או להתחפש לסבא - סבתא, אישעסקים ועוד.)
אני מציעה לך באמת את התחפושת של שלגייה עם כמה בנים אני עשיתי את זה וזה היה ממש מהממם
אנונימית
באותו הנושא: