12 תשובות
לא לא מוזר בכלל זכותך לאהוב
ג'סטין ביבר. וואן דיירקשן אין סיכוי שאת אוהבת
שואל השאלה:
אני אוהבת כמה שירים של גסטין ביבר, וגם של וואן דירקשיין, אבל אני לא שומעת את השירים שלהם כל הזמן. פשוט מתחברת לכמה שירים שלהם, ואני בעיקר אוהבת את כל הסגנונות שיש
אני אוהבת כמה שירים של גסטין ביבר, וגם של וואן דירקשיין, אבל אני לא שומעת את השירים שלהם כל הזמן. פשוט מתחברת לכמה שירים שלהם, ואני בעיקר אוהבת את כל הסגנונות שיש
אנונימית
אמרת שאין שיר אחד שלא תתחברי אליו ובתגובה האחרונה אמרת שאת לא אוהבת את כל השירים של וואן דירקשיין וג'סטין ביבר.
אז הנה לך, זה לא הגיוני.
אז הנה לך, זה לא הגיוני.
היא לא אמרה שיר היא אמרה סיגנון -_-
אנונימי
היא גם כתבה שאין שיר אחד שהיא לא תתחבר אליו.
תקראי את כל השאלה. -___-
תקראי את כל השאלה. -___-
אוקי אוקי צודקת xd
סורי
סורי
אנונימי
"אין שיר אחד שאני לא אתחבר אליו" - אני מוכן לאתגר אותך בקשר לזה. אני מכיר כמה שירים די הזויים. מצרף שניים. מעניין אותי לראות אם באמת תתחברי אליהם (ולכל שאר הקוראים - בואו נראה כמה זמן תחזיקו מעמד! אני שמעתי הכל)
היי זה למהלה שם שיר של ביטלס ^ _^ טוב אני מעריצה אז אני אוהבת אותו אבל אני לא אוהבת אותו בלילה כי אז הוא מפחיד
את למשל אוהבת מזרחית? ראפ? דאבטסאפ?
אנונימי
שואל השאלה:
איש עם חץ
הקישור הראשון ששמת, זה לא שיר בכלל
זה סתם כל מיני מילים ומנגינה
וגם השיר השני... אני התכוונתי לסגנון, מוזיקה - ואנשים ששרים בתוך השיר
ולא צלילים, למרות שגם עם זה אין לי בעיה.. זה דיי מרגיע
איש עם חץ
הקישור הראשון ששמת, זה לא שיר בכלל
זה סתם כל מיני מילים ומנגינה
וגם השיר השני... אני התכוונתי לסגנון, מוזיקה - ואנשים ששרים בתוך השיר
ולא צלילים, למרות שגם עם זה אין לי בעיה.. זה דיי מרגיע
אנונימית
שואל השאלה:
וכן אני אוהבת מזרחית וראפ, וגם דאבסטפ
וכן אני אוהבת מזרחית וראפ, וגם דאבסטפ
אנונימית
באותו הנושא: