22 תשובות
כן
כן
אנונימי
כן
כן, זה רק גשם.
כן למה לא
יאפ, גשם זאת לא סיבה להישאר בבית..
וחוץ מזה אני אוהבת גשם3:
אנונימית
לצערי כן
חח כן
הכי כיף גשם☺
כן, אין שום סיבה להפסיד בית ספר בגלל גשם
גם אם יהיה גשם זה לא יגיע למבול לדעתי, אז אין סיבה שלא \:
(גם אם זה היה מבול הייתי הולכת)
הלוואי שתהיה סופה שתשבור תבצפר, את כל בתי הספר שבסביבה שלי, ככה שגם לא נצטרך ללמוד די הרבה זמן וגם לא יהיה תחליף.
זה תלוי עם זה גשם חזק אמא שלי מרשה לא ללכת ועם חלש למי איכפת סיבה לזה שאיחרתי:)
אין סיבה שלא
כן
אנונימית
אמרו בתחזית שירד גשם? מחר?
אנונימי
כולה גשם בישראל, זה לא שסנטה קלאוס בא לביקור
אם ירד גשם בבוקר אני אלך אבל אאחר כי עדיין לא קניתי מטריה אז אני אחכה שהגשם יפסיק. אבל בכללי אני לא יכול לחכות שיתחילו גשמים אמיתיים וסופות עם ברקים ורעמים, חולה על החורף.