התחברות
הרשמה
אם אני מעדכנת את הגרסה באייפון 4 לios7.1.2 יידפק לי הטלפון?
17 באוקטובר 2014, 12:23
iphone
אייפון
פלאפון
גרסאות
סלולארי
ios
2 תשובות
לא, אבל עם יש לך פריצה על תעדכני כי אסור זה יהרוס לך את הפלאפון ותצטרכי ללכת לתיקון מניסיון.
o
okay ,but first coffee
כן! אל תעשי את זה בחיים! זה יהפוך את האייפון לאיטי מאוד וממש יקלקל את הפלאפון.
ח
חמי החומוס