4 תשובות
אתה לא חייב לשאול אותה. אתה יכול ללכת בעצמך למקום שעושים בו פירסינג ולעשות אותו...
הקטע הוא שזה יעשה לך בעיות בבית בטח..
תבחר מה יותר חשוב לך.
לי יש עגיל בגבה, בפיטמה, בשני האוזניים, עוד עגיל ליד התנוך, אליקס ובטבור וההורים שלי התרגלו.
אנונימי מחורר
אני ממליצה להגיד כמה שזה חשוב לך, תגיד להם גם שעוד שנתיים בערך אתה הולך לצבא ואתה בכל מקרה תצטרך להוריד את זה ואתה כבר בן 16 מגיע לך לעשות אם אתה בטוח בהחלטה שלך, ומקסימום באיזשהו שלב לא תרצה אז תוריד זה לא קעקוע
בהצלחה!
תעשה.. הם יתמודדו