4 תשובות
חחח וואי כל כך גם אני קפצתי
אנונימית
מזה השטות הזאת עכשיו?!
תאמין לי לא כדאי לך להיות וונאבי לא של אימו ולא של שום דבר! מלבד בכך שזה יפגע באנשים מהסוג הזה זה גם יפגע בך בהיתחשב לעובדה שזה לא אמיתי ואתה תרגיש ממש לא טוב עם זה. לעולם אל תהיה וונאבי! תהיה רק אתה!
שואל השאלה:
לא הבנתי
לא הבנתי
אנונימי
באותו הנושא: