6 תשובות
גם אני חושבת אבל אני לא שואפת להיראות ככה כי זה יהיה בלתי אפשרי כמעט.
נראה לי...
לא אהבתי תרגליים בישבילי הן יותר מדי ארוכות..
יפה מאוד!
yx
זה מגעיל
זה דק ומקל מידי
איזה ארוכהה 0_0 נראה לי שזה כל הגובה שלי.
הירכיים סבבה השוקיים קצת דקות מדיי.