3 תשובות
תשאלי אותם (?)
כנראה כי את לא סימפטית או משהו, אני גם שונאת שסנובים כלפי
סנובית זאת מישהי שחושבת שהיא יותר מדי טובה בשביל להיות נחמדה לאנשים. משהי שיש לה קבוצה של חברים והיא לא מדברת עם אנשים חדשים ובטוחה שהיא יותר טובה מכולם וכל מי שחבר שלה צריך להגיד תודה שהוא נמצא בחברתה
אנונימית