4 תשובות
בחיים לא השתמשתי במחליק כזה, תמיד רשום לי מעלות.
אם את יכולה להנמיך את זה איכשהו תעשי את זה
אבל בקצת
אם את יכולה להנמיך את זה איכשהו תעשי את זה
אבל בקצת
שואל השאלה:
לא יודעת לא רשום לי יש לי רק פלוס ומינו וזה היה על פלוס.
לא יודעת לא רשום לי יש לי רק פלוס ומינו וזה היה על פלוס.
אנונימי
כן יכול להיות שאולי בגלל המעלות של המחליק
כן, על כמה מעלות שמת אותו?
באותו הנושא: