8 תשובות
מה מפדח
אנונימי
לא חחח באים למסעדה כדי לאכול
לא, דווקא כיף במסעדות
לא, זו המטרה במסעדה חחח
שואל השאלה:
חח אז רק אני מתפדחת מזה חח אני כזאת טיפשה:)
חח אז רק אני מתפדחת מזה חח אני כזאת טיפשה:)
אנונימית
הם לא מסתכלים... כל אחד עסוק בצלחת שלו
אם זה מפריע לך אל תשב/י ליד אנשים
אם זה מפריע לך אל תשב/י ליד אנשים
חחח רק אם אני בא לדפוק וואחד ביס מההמבורגר או מהסטייק או כל דבר אחר שבא לך לטרוף.. אבל כן יש לי בעיה עם אנשים שתוקעים בי מבטים שהם מולי במסעדות.
אני שמה ז** על אנשים גם אפ נוטף לי מהפה כל הרוטב של הסנדוויץ' רוסביף עפ טחינה ☺️
באותו הנושא: