10 תשובות
כן היא אצלי בחדר
ויאמרו ראמן!
כן- כולם לחבוש מסננות על הראש
ברור מי לא?
חחח כן למה לא אני מתה על ספגטי..
כן לנצחח
לא אני לא מאמינה במפלצות אני מאמינה באלוהים
זה דת. גאונה.
אנונימי
תעשו מינוסים סבבה הרי זה ידוע שמפלצת הספגטי המעופפת זה המצאה של האטאיסטים